صفحه کابینت

صفحه کابینت خام پلی وود

صفحه کابینت مغز خام پلی وود

صفحه کابینت خام پلی وود تولید شده با مغز پلی وود و روکش اچ پی ال با تنوع طرح و رنگ بالا به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت پلی وود از دو بخش اصلی روکش و مغز خام تشکیل شده است. روکش اچ پی ال این محصولات ضد آب بوده و عایق رطوبت و حرارت است. به غیر از روکش مخصوص، مغز خام این محصولات نیز عایق رطوبت هستند. تایل های پلی وود ترکیب ویژه ای از چوب و پلاستیک می باشند. وزن سبک و امکان تولید در شکل های مختلف از ویژگی های مثبت این محصولات است. یکی دیگر از مهمترین خصوصیات این متریال قیمت بسیار مناسب آن است. با استفاده از ورق خام پلی وود و رویه مخصوص HPL صفحه کابینت های ضد آب با تنوع رنگ و ابعاد و با قیمت فروش بسیار مناسب تولید کرد.

صفحه کابینت پلی وود برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ورق ام دی اف ۳ میل، صفحه کابینت ام دی اف و صفحات مغز پلی وود می باشد. تولیدات این برند دارای تنوع رنگ، تنوع سایز و ابعاد، قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا می باشند. هر کدام از صفحات تولید شده توسط برین چوب دارای بارکد و شناسنامه اصالت کالا می باشد. در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات می توانید با استفاده از کد رهگیری محصول نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید. رنگ بندی این صفحات شامل بیش از ۷۰ طرح متنوع با مدلهای طرح چوب، سنگ، شنی، ساده و غیره می باشد. رنگ بندی کامل این محصولات را می توانید به صورت فایل پی دی اف از بخش کاتالوگ رنگ صفحه کابینت دانلود نمایید.

برای خرید صفحه کابینت PLY WOOD به صورت عمده و مستقیم با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات تکمیلی را در رابطه با شرایط فروش محصولات، لیست قیمت به روز، زمان بندی ارسال بار و غیره را در اختیار همکاران و مشتریان گرامی قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا