صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت مغز ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف بهترین صفحه کابینت از نظر قیمت فروش و ویژگیهای کاربردی است. این محصولات کارآیی بالا و قیمت نرخ مناسبی دارند.

نوشته های مشابه

تعریف صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف پرمصرف ترین نوع صفحات تاپس در ایران به شمار می رود. این صفحات از مغز خام ام دی اف و روکش های مخصوص اچ پی ال ساخته میشوند. تولید صفحه روکش اچ پی ال و ام دی اف خام باعث میشود تا صفحه کابینتها دارای ویژگیهای بسیار کاربردی باشند. سبک بودن وزن، تنوع طرح و رنگ، تنوع ابعاد، قیمت مناسب و غیره از مهمترین ویژگی های مثبت صفحه کابینت ام دی اف است. روکش به کار رفته در این محصولات در برابر نفوذ رطوبت و حرارت بالا مقاومت بالایی دارد. همچنین HPL از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردارند. به همین علت صفحات ساخته شده با این رویه ها را می توان در انواع سبکهای طراحی دکوراسیون به کار برد.

تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف

در سالهای اخیر کارخانه های متعددی انواع گوناگون صفحه کابینت ام دی را در داخل کشور تولید می کنند. در حال حاضر تمامی نیاز بازار به این محصولات توسط تولیدیهای بزرگ و کوچک داخلی برطرف می شود. همچنین تولیدات برخی از برندهای موفق ایرانی به کشورهای همجوار نیز صادر میشوند. یکی از بزرگترین مراکز ساخت و عرضه صفحه کابینت ام دی اف در ایران کارخانه برین چوب اردبیل است. برین چوب تولید تولیدات خود را در خطوط تولید به روز و با متریال درجه یک ایرانی و خارجی تولید می کند. پخش این محصولات در سراسر کشور توسط نمایندگیهای فعال صورت می گیرد. صادرات این محصولات به کشورهای همجوار همانند عراق صورت میگیرد.

برین چوب محصولات خود را با کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا عرضه می کند. این کدها برای آسان تر شدن پروسه مرجوعی کالا در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید صفحه کابینت است. اجرای این طرح جهت اثبات ادعای برین چوب در رابطه با مرغوبیت تولیدات این برند است. نکته مثبت دیگری که درباره صفحه کابینت ام دی اف این کارخانه وجود دارد فروش محصولات به قیمت بسیار مناسب است. این ویژگی در کنار داشتن کیفیت درجه یک باعث تمایز این محصولات با سایر نمونه های موجود در بازار شده است.

شما می توانید برای اطالاع از لیست نمایندگیهای فعال در سراسر کشور، اطلاع از قیمتهای به روز صفحات مغز ام دی اف، اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی و یا هر گونه اطلاعات دیگر با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش برین چوب همه روزه از ساعت ۸ ال ۱۶ آماده راهنمایی های لازم به شما هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا