صفحه کابینت

رنگ بندی جدید صفحه کابینت

کاتالوگ رنگ بندی جدید صفحه کابینت

رنگ بندی جدید صفحه کابینت شامل انواع طرح های جدید طرح سنگ، طرح کورین، طرح چوب و سایر مدل های به روز می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت از نظر تنوع رنگ در چندین دسته بندی مختلف قرار می گیرند. نوع ام دی اف این محصولات با استفاده از روکش اچ پی ال ضد آب و ورق ام دی اف خام تولید می شوند. روکش اچ پی ال در تنوع بالا و رنگهای متنوع تولید می شوند. صفحه کابینت با طرح سنگ، صفحه کابینت طرح چوب، صفحات ساده و غیره از انواع مختلف صفحه کابینت ام دی اف موجود در بازار است. روکش این محصولات بیشتر دارای دو نوع مات و براق هستند.

رنگ بندی جدید این محصولات شامل چندین طرح مختلف سنگی، طرح چوب و مدلهای جدیدتر می باشند. قیمت صفحه کابینت با روکش براق معمولاً بالاتر از نوع مات آن ها است. این اختلاف قیمت ممکن است در برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. رنگ بندی جدید صفحه کابینت ام دی اف در سایزهای معمول استاندارد و سفارشی ساخته می شوند. تعیین قیمت نوع سفارشی این محصولات نیز بسته به برند و کارخانه تولید کننده محصولات دارد.

کاتالوگ صفحه کابینت طرح جدید

کارخانه برین چوب یکی از تولید کنندگان انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود ضد آب در کشور می باشد. کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت برین چوب شامل جدیدترین طرح های به روز می باشد. این کاتاوگ رنگ بندی شامل تمامی رنگ های ساده، طرح چوب و طرح سنگ برند برین چوب است. کد بندی مدل براق و مات این محصولات نیز به صورت دقیق و جداگانه در این کاتالوگ ذکر شده است.

کاتالوگ جدید رنگ بندی را از اینجا دانلود کنید

برای خرید این محصولات می توانید با شماره های اعلام شده در همین صفحه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما در رابطه با شرایط خرید محصولات، لیست قیمت به روز، زمان بندی ارسال بار و غیره هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا