صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت مغز ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف یکی از پرفروش ترین صفحات موجود در بازار است. این محصولات تنوع طرح، ابعاد مختلف، استحکام بالا و قیمت مناسب دارند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت MDF آمار فروش بیشتری نسبت به سایر مدلهای موجود در بازار دارد. میزان فروش بالای این محصولات در ایران به علت قیمت مناسبی است که این صفحات در کنار ویژگیهای مثبت دارند. معمولاٌ نمونه هایی از جنس سنگ کورین و کوارتز و غیره قیمت بسیار بالایی دارند. نمونه های خارجی این محصولات نیز به صورت محدود و قیمت بسیار بالاتری به کشور وارد می شوند. به همین دلیل است این محصولات فروش کمی در بازار دارند. اما صفحات MDF در کنار ویژگی هایی مانند تنوع طرح و رنگ، ضد آب بودن، تنوع در سایز و شکل و غیره به نرخ بسیار مناسبی نیز به فروش می رسند.

صفحه کابینت مغز خام MDF در ایران با استفاده از مغزی ام دی اف ۱۶ میل خام و روکش اچ پی ال ساخته می شود. سایزبندی این صفحات با دو ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتری است. در نوع ۳ سانتیمری دو ورق ۱۶ میلیمتری با استفاده از چسب و در دستگاه های مخصوص به یکدیگر الصاق می شود. سپس روکش اچ پی ال با ضخامت ۴/۰ بر روی این صفحات افزوده می شود. نوع ۵ سانتی نیز با دو ورق کامل و قطعاتی از ام دی اف ۱۶ میل اتصال یافته و روکش افزوده می شود. طول استاندارد صفحه کابینت ام دی اف ۴۱۰ سانت و عرض آن ۶۰ سانتیمتر است. البته برخی از تولید کنندگان ایرانی این محصولات را در ابعاد سفارشی دیگری نیز تولید می کنند.

خرید صفحه کابینت ام دی اف

برای خرید صفحه کابینت با مغز ام دی اف با کیفیت از برندهای ایرانی می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات مورد نیاز مانند قیمت صفحه کابینت، رنگ بندی صفحات، شرایط ثبت سفارش و غیره از طریق تماس با این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ارسال بار پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان و طبق زمانبندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش به سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا