صفحه کابینت

صفحه کابینت اچ پی ال وایا

صفحه کابینت اچ پی ال وایا با روکش ضد آب عرضه می شود. فروش انواع صفحه کابینت اچ پی ال وایا با طرح های متنوع به صورت عمده و مستقیم.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت تولید شده با مغز ام دی اف و  روکش اچ پی ال در ایران بسیار پرفروش تر از سایر مدل ها و جنس ها می باشد. این محصولات تمامی ویژگی های مثبت مورد نیاز یک صفحه کابینت خوب را در کنار قیمت مناسب دارند. برای ولید این نوع صفحات از انواع مغز خام و روکش های ایرانی و خارجی استفاده می شود. وایا نماد سپاهان یکی از برندهای معروف ایرانی تولید کننده روکش های اچ پی ال با درجه کیفی بالا میباشد. روکش اچ پی ال وایا دارای انواع طرح و رنگ های مختلف است. انواع طرح های سنگ، چوب، گرانیت، گلکسی، فانتزی، ساده و غیره در سمپل رنگ این محصولات وجود دارد. هر کدام از این طرح ها با دو نوع طرح مات و براق و تعدادی از طرح ها سوپر مات نیز عرضه می شوند.

محبوب ترین دسته بندی صفحه کابینت های برند وایا طرح های مدرن است. این دسته بندی با روکش های مات و براق و سوپر مات جلوه بسیار زیبایی به کابینت آشپزخانه می بخشد. به غیر از این دسته بندی صفحاتی با طرح های چوبی، ساده و سنگ نیز در بین طرح های این HPL ها وجود دارد. در بخش کاتالوگ رنگ بندی می توانید سمپل طرح محصولات وایا را به صورت فایل پی دی اف دانلود کنید.

خرید صفحه کابینت وایا

برین چوب تولید کننده انواع صفحات تاپس اچ پی ال و ام دی اف می باشد. محصولات این کارخانه با تنوع طرح و سایز بالایی تولید می شوند. برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با اچ پی ال وایا می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. لیست قیمت انواع صفحه کابینت با خام ایرانی و ام دی اف خارجی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان و طبق زمانبندی اعلام شده هنگام ثبت سفارش به نقاط مختتلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا