صفحه کابینت

صفحه کابینت اچ پی ال آرتاویل

صفحه کابینت اچ پی ال آرتاویل دارای تنوع رنگی بالا و کیفیت درجه یک می باشد. رنگ بندی این محصولات شامل انواع طرح های سنگ، چوب، ساده و غیره است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت اچ پی ال یکی از پرفروش ترین صفحات موجود در بازار ایران است. این محصولات دارای چندین ویژگی بسیار مثبت و کاربردی هستند. قیمت فروش ارزان صفحه کابینت های اچ پی ال از صالی ترین دلایل بالا بوده آمار فروش این محصولات است. این ویژگی در کنار تنوع رنگ و ابعاد، مقاومت و کیفیت بالا، روکش ضد آب و غیره محصولی بی نظیر و مناشب برای تمام سلیقه ها ایجاد می کند. صفحه کابینت اچ پی ال در ایران با انواع روکش ها مانند آرتاویل تولید می شوند. HPL آرتاویل از باکیفیت ترین روکش های کشور می باشد. تنوع رنگی رویه های این مدل بالا بوده و کاملاً ضدآب و ضد خش است.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال ایرانی و خارجی می باشد. صفحه کابینت با روکش اچ پی ال برند آرتاویل از تولیدات این کارخانه است. برین چوب از انواع مختلفی از روکش های ایرانی با کیفیت، طبق سلیقه مشتریان در تولیدات خود استفاده می کند. اچ پی ال ارتاویل نیز یکی از این برندهای ایرانی با کیفیت است.

خرید صفحه کابینت با HPL آرتاویل

برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال با کیفیت می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. لیست قیمت انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف آرین سینا، خام لیندا، خام آرتا، ام دی اف خارجی پنل پلاس. با روکش های وایا و آرتاویل از طریق مشاوران فروش برین چوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سمپل رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف برین چوب را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ به صورت فایل پی دی اف دانلود کنید. رنگ های موجود در این بخش شامل انواع اچ پی ال طرح چوب، طرح سنگ. کورین، گلکسی، ساده، فانتزی و غیره می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا