صفحه کابینت

صفحه کابینت دو لب گرد

صفحه کابینت ام دی اف دو لب گرد

صفحه کابینت دو لب گرد مغز ام دی اف با ضخامت ۳، ۵، ۷ سانتی در انواع طرح و رنگ با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

یکی از مدلهای بسیار پرفروش و پر استفاده صفحه کابینت ام دی اف نوع دو لب گرد این محصولات است. صفحات دو لب گرد به صفحاتی گفته می شود که در هر دو لبه طولی ابزار زنی و روکش زنی داشته باشد. این نوع صفحات برای استفاده در جزیره کابینت اشپزخانه، میزهای غذاخوری، کانتر اپن آشپزخانه و غیره کاربرد دارد. در حقیقت موارد استفاده صفحه کابینت دو لب گرد در بخش هایی است که هر دو بخش صفحه کابینت باز بوده و به دیوار متصل نمی شود. مدل دیگر صفحه کابینت نیز صفحات یک لب گرد می باشد که توضیحات مربوط به نوع تولید، نحوه ثبت سفارش و غیره در بخش صفحه کابینت یک لب گرد به صورت کامل شرح داده شده است.

صفحه کابینت های دو لب گرد را در انواع طرح و رنگ های متنوع تولید می کنند. این دو نوع صفحه کابینت در حقیقت به غیر از لبه طولی متفاوت دیگری با یکدیگر ندارند. هر دو مدل صفحه کابینت را می توان با ضخامت ۳، ۵ و ۷ سانتیمتری تولید کرد. امکان تولید صفحات دو لب گرد و دیگر مدل ها با طول ۳۶۶ الی ۴۱۰ وجود دارد. عرض این محصولات نیز به صورت استاندارد ۶۰ سانتیمتر است. در تولیدات سفارشی می توان این صفحات را تا ۱۲۰ سانتیمتر نیز تولید کرد.

خرید صفحه کابینت دو لب گرد

برای خرید صفحه کابینت دو لب گرد تولید شده با مغزی خام با کیفیت ایرانی و خارجی، در انواع سایزهای استاندارد و سفارشی با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. قیمت انواع صفحه کابینت با تنوع رنگی بالا از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت نیاز به تهیه صفحه کابینتی با ابعاد ویژه می توانید سفارش ساخت صفحه کابینت با راهنمایی مشاوران بخش فروش مجموعه ثبت نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا