صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت ۳ سانتی

خرید صفحه کابینت ام دی اف 3 سانتی

خرید صفحه کابینت ۳ سانتی با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کارخانه. برای کسب اطلعات دراره شرایط ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با مدلهای گوناگونی تولید می شوند. انواع صفحات با مغز های ایرانی وخارجی تولید می شوند. هر کدام از این محصولات به صورت یک لب، دو لب، ردیوس های متفاوت، طول و عرض سفارشی و ابعاد استاندارد تولید می شوند. ضخامت صفحه کابینت نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم این محصولات است. ضخامت ۵ و ۳ سانتی به صورت استاندارد در تولیدات داخل کشور ساخته می شوند. ضخامت های بالاتر نیز به صورت سفارشی و در صورت نیاز مشتری به تولید می رسند. صفحه کابینت ۳ سانتی یکی از پرفروش ترین ابعاد صفحات است. این محصول با انواع طول و عرض سفارشی و روکش با طرحهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید صفحه کابینت ۳ سانتی به صورت مستقیم

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و پلی وود می باشد. این تولیدی بزرگ انواع صفحات ام دی اف را با مغز خارجی، مغز ایرانی آرین سینا، پارس و لیندا تولید می کند. صفحه کابینت ۳ سانتی برین چوب تشکیل شده از دو لایه ورق ۱۶ میل و روکش اچ پی ال مخصوص می باشد. ضخامت دقیق این صفحات در واقع بیشتر از ۳۲ میلیمتر می باشد. پالت بسته بندی صفحه کابینت ۳ سانتی برین چوب شامل ۲۱ شاخه صفحه می باشد. خرید صفحه کابینت ۳ سانتی به صورت مستقیم و به صورت عمده از کارخانه امکان پذیر می باشد.

عرضه این محصولات به صورت مستقیم به مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. ارسال بار پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش خرید صفحه کابینت ۳ سانتی مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت به روز صفحات و راهنمایی های لازم درباره ثبت سفارش را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا