صفحه کابینت

صفحه ام دی اف طرح سنگ

صفحه ام دی اف طرح سنگ جزو طرح های به روز و ترند صفحه کابینت محسوب می شود. کاتالوگ رنگ صفحات برین چوب شامل انواع طرح سنگ و چوب و غیره است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت از مهم ترین بخش های آشپزخانه می باشد. متریال به کار رفته در این بخش باید دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد. زیرا این بخش به صورت مداوم با انواع مواد شوینده، مواد غذایی، رطوبت و اجسام تیز در ارتباط خواهد بود. همچنین این بخش باید از نظر طرح و رنگ نیز با سایر بخش ها هماهنگ باشد. صفحه ام دی اف یکی از پر استفاده ترین صفحات موجود در بازار ایران است. این محصولات دارای تنوع رنگ بالا، قیمت فروش بسیار مناسب، روکش ضد آب و ضد خش می باشد. همچنین این صفحات در انواع ابعاد مختلف تولید می شوند.

صفحه تاپس ام دی اف طرح سنگ از گروه بندی های پرفروش صفحات ام دی اف است. این گروه بندی شامل انواع طرح ها با تناژ رنگ تیره و روشن می باشد. صفحه ام دی اف با نقوش و طرح های مشابه سنگ، جایگزین بسیار مناسبی برای انواع صفحه کابینت سنگ طبیعی، کورین و غیره است. این جایگزین ارزان قیمت و با کیفیت در حال حاضر پرفروش ترین نوع صفحه در کشور می باشد.

خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت به صورت مستقیم و عمده می توانید با بخش فروش کارخانه برین چوب تماس بگیرید. برین چوب تولید کننده انواع صفحه ام دی اف با طرح های سنگ، چوب، ساده، کورین، فانتزی و غیره می باشد. تولیدات این برند با استفاده از متریال و مواد اولیه درجه یک ایرانی و خارجی تولید می شوند. طرح های مختلف صفحه ام دی اف را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ مشاهده کنید. رنگ بندی کامل محصولات به همراه کد بندی مات و براق را می توانید به صورت فایل پی دی اف از این بخش دانلود نمایید. سفارشات شما از طریق تماس با بخش فروش مجموعه ثبت خواهد شد. اطلاع از لیست قیمت به روز محصولات و کسب اطلاعات بیشتر نیز از این طریق امکان پذیر می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا