صفحه کابینت

سمپل رنگ صفحه کابینت

سمپل رنگ جدید صفحه کابینت

سمپل رنگ صفحه کابینت شامل بیش از ۷۰ رنگ و طرح متنوع و زیبا در دو مدل مات و براق است. دانلود سمپل رنگ صفحه کابینت با لینک مستقیم.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت نقش بسیار مهمی در دوام کابینت و زیبایی دکوراسیون دارد. این بخش از کابینت با انواع مختلف مواد شوینده، مواد غذایی، رطوبت، حرارت و غیره در تماس است. به همین علت جنس متریال به کار رفته در این بخش باید دارای مقاومت بالا باشد. در صورت نفوذ رطوب به این بخش سایر بخشهای کابینت نیز دچار آسیب و پوسیدگی خواهد شد. متریال به کار رفته در این بخش باید دارای رنگ بندی متنوع باشد. انتخاب آزادانه از بین طرح و مدلهای مختلف بر اساس رنگ سایر بخش ها باعث یکپارچگی سبک طراحی و زیبایی هر چه تمام تر محیط خواهد بود.

صفحه کابینت ام دی اف پرفروش ترین صفحه کابینت در ایران است. این محصولات دارای قیمت مناسب، تنوع ابعاد، تنوع رنگ و طرح، روکش ضد آب، وزن سبک و تحمل وزن و ضربه بالا هستند. انواع صفحه کابینت با طرح چوب، طرح سنگ، طرحهای ساده، شنی، فانتزی و غیره در سمپل رنگ صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد. در صورت تمایل به استفاده از هر کدام از این طرح ها با تناژ تیره و روشن با رنگهای گرم و سرد و خنثی دارید می توانید از طرحهای موجود در سمپل رنگ صفحه کابینت با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال استفاده کنید.

کاتالوگ دسته رنگ صفحه کابینت

فایل PDF سمپل رنگ بندی صفحه کابینت برین چوب شامل بیش از ۷۰ رنگ متنوع و زیبا می باشد. این صفحات دارای دسته بندی طرح چوب، سنگ، ساده و غیره است. شما می توانید دسته رنگ را به صورت کامل همراه با کد بندی روکش های مات و براق از طریق آیکون زیر دانلود نمایید.

دانلود کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف، پلی وود و روکش اچ پی ال می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز از جمله لیست قیمت به روز محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا