صفحه کابینت

صفحه کابینت جدید با روکش آرتاویل

صفحه کابینت جدید با روکش HPL آرتاویل

صفحه کابینت جدید با روکش آرتاویل و مغز ام دی اف با کیفیت در انواع ابعاد و طرح های جدید توسط برین چوب تولید می شود.

نوشته های مشابه

روکش اچ پی ال دارای انواع مختلفی می باشد. این محصولات با ضخامت های مختلفی در کشور تولید می شوند. هر یک از ضخامت های این روکش برای بخشهای مختلفی ماند دربهای HDF و صفحه کابینت ام دی اف و غیره به کار می رود. روکش اچ پی ال دارای مقاومت بالایی است. این محصول کاملاً در مقابل نفوذ حرارت، رطوبت، خط و خش و غیره مقاوم میباشند. همچنین این محصولات را می توان در انواع طرح و رنگ جدید و زیبا تولید کرد. به همین دلیل از انواع مختلف این محصولات برای روکش کردن تولیدات چوب و ام دی اف استفاده می شود. شرکت آرتاویل تولیدکننده بزرگ و اصلیترین مرکز تولید این محصولات در کشور است. تولیدات این برند از نظر کیفی با نمونه های خارجی باکیفیت برابری می کند.

صفحه کابینت با روکش آرتاویل

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ضد آب با روکش اچ پی آرتاویل و مغز پلی وود و ام دی اف در کشور است. روکش به کار رفته در ساخت این محصولات از محصولات کارخانه آرتاویل است. اچ پی ال به کار رفته در ساخت صفحه کابینت دارای ضخامت ۰٫۴  سانتیمتر می باشد. طرح های متنوع و جدید این محصولات در انواع طرح سنگ، طرح چوب، ساده، فانتزی، طرح دار و غیره تولید می شوند. همچنین مغزی خام ام دی اف و پلی وود به کار رفته در تولید محصولات نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از این مواد اولیه ایرانی با کیفیت در صفحه کابینت های برین چوب، سبب شده است تا محصولاتی مرغوب با قیمت بسیار مناسب تولید شوند.

مدلهای جدید صفحه کابینت روکش آرتاویل برین چوب از طریق تماس با بخش فروش مجموعه برین چوب امکان پذیر است. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان گرامی هستند. لیست قیمت صفحه کابینت جدید روکش آرتاویل، کاتالوگ جدید رنگ بندی اچ پی ال آرتاویل، شرایط ثبت سفارش و زمانبندی ارسال بار از این طریق به اطلاع شما خواهد رسید.آماد

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا