صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت دو لب

لیست قیمت صفحه کابینت دو لب

قیمت صفحه کابینت دو لب مغز ایرانی و خارجی اعلام شد. لیست قیمت جدید شامل نرخ انواع صفحه تک لب و دو لب با ابعاد استاندارد و سفارشی می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دو لب یکی از مدل های متنوع صفحه کابینت با مغز ام دی اف است. این محصولات در انواع مدلهای مختلف تولید می شوند. تفاوت میزان گردی لبه، تنوع رنگ، تنوع ابعاد و غیره از مواردی است که می توان بر اساس آن ها صفحه کابینت را به دسته های مختلفی تقسیم کرد. یک لب یا دو لب وبدن نیز یکی از مواردیست که در نوع کاربرد صفحه کابینت تاثیر می گذارد. با رواج استفاده از جزیره و میزهای بزرگ در آشپزخانه، استفاده از صفحه کابینت دو لب نیز رواج یافت. این صفحات همانطور که از نامشان مشخص است  دارای دو لب گرد است. به همین دلیل می توان ان را در بخشهایی که دو طرف صفحه آزاد خواهد بود استفاده کرد.

قیمت این نوع صفحه کابینت اختلاف جزئی با نوع یک لب خود دارد. معمولا صفحه کابینت دو لب به علت ابزار زنی و روکش شدن هر دو لبه به قیمت بالاتری به فروش می رسد. این صفحات با انواع ابعاد استاندارد و سفارشی تولید می شوند. ابعاد استاندارد صفحه کابینت ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر، طول ۴۱۰ سانتیمتری و عرض ۶۰ سانتیمتری است. ابعاد سفارشی نیز شامل ضخامت های ۷ به بالاتر، طول ۳۶۶ تا ۴۰۹ و عرض ۶۵ تا ۱۲۰ است.

دریافت لیست قیمت صفحه کابینت دو لب

صفحه کابینت دو لب برین چوب با انواع مغز ام دی اف آرین سینا، لیندا، پارس و انواع مغز خارجی تولید می شود. هر کدام از این محصولات بسته به نوع مغزی، تک لب یا دو لب بودن، طول و عرض و ضخامت و مواردی از این دست با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. برای دریافت لیست قیمت انواع صفحه کابینت با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فر.ش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در این رابطه در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا