صفحه کابینت

صفحه کابینت مغز MDF

صفحه کابینت مغز MDF خام

صفحه کابینت مغز MDF برین چوب باکیفیت ترین صفحه کابینت موجود در بازار است. فروش ویژه صفحه کابینت MDF برین چوب آغاز شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت مغز MDF تشکیل شده از مغز خام ام دی اف و روکش مخصوص HPL می باشد. به غیر از این متریال، چسب و کاغذهای مخصوص نیز در تولید صفحه کابینت ام دی اف به کار می رود. ترکیب این مواد در کنار یکدیگر صفحاتی را با ویژگی های مثبت و کاربردی ایجاد می کند. مقاومت در برابر ضربه، تحمل وزن بالا، مقاومت در برابر حرارت و نفوذ رطوبت، وزن سبک و غیره در کنار داشتن قیمت فروش مناسب، این محصولات را تبدیل به بهترین صفحاتی کرده است که می توان به عنوان صفحه کابینت و میز کار به کار برد. روکش HPL به کار رفته در تولید این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. می توان انواع صفحه کابینت مغز MDF را با رنگ های چوبی، طرح سنگ، طرح کورین، ساده، فانتزی و غیره بسته به نیاز و سلیقه انتخاب کرد.

کارخانه های ایرانی در سالهای اخیر نمونه های بسیار با کیفیتی را از انواع صفحه کابینت مغز MDF تولید و به بازار عرضه کرده اند. تولیدات داخلی این محصولات بازار کشور را به واردات نمونه های خارجی بی نیاز ساخته است. هر کدام از برندهای ایرانی بسته به مواد اولیه به کار رفته، کیفیت تولید، شرایط پخش و مواردی از این دست محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند.

صفحه کابینت مغز MDF برین چوب

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع فرآورده های MDF در کشور کارخانه برین چوب اردبیل می باشد. محصولات تولید شده با این برند از متریال درجه یک ایرانی و خارجی تولید شده اند. کیفیت بی کم نظیر، قیمت مناسب، تنوع رنگ بندی، قیمت بسیار مناسب و غیره از ویژگیهای مثبت محصولات برین چوب است. برای خرید صفحه کابینت مغز MDF برند برین چوب می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش راهنمایی های لازم را برای نحوه ثبت سفارشات عمده و ارائه لیست قیمت محصولات انجام خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا