ام دی اف 3 میل

خرید عمده ام دی اف ۳ میل

خرید عمده ام دی اف 3 میل پرینتی

خرید عمده ام دی اف ۳ میل از طریق مرکز فروش مستقیم کارخانه امکان پذیر است. برای خرید عمده ام دی اف ۳ میل با مغز ایرانی و خارجی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل یکی از سایزهای پرفروش و کاربردی ورق ام دی اف می باشد. این محصولات برای تکمیل تولیدات با ورق های ۱۶ میل، برش و حکاکی لیزری و غیره به کار می روند. نوع پرینتی این محصولات در حال حاضر بیشترین خرید و فروش را در کشور دارند. ام دی اف ۳ میل پرینتی بیشتر با رنگ سفید تولید می شود. آمار بالای تولید این محصولات به علت نیاز بازار و استفاه زیاد آن در تولیدات مختلف است.

تولید کننده ام دی اف ۳ میل

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ورق ام دی اف ۳ میل و ۱۶ میل پرینتی در کشور است. تولیدات این برند با استفاده از مواد اولیه درجه ۱ و توسط خطوط تولید به روز و مجهز به تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. خرید عمده ورق ام دی اف ۳ میل از طریق نمایندگی های پخش محصولات در سراسر کشور و یا از طریق تیم فروش مجموعه امکان پذیر است. برین چوب محصولات خود را با کد رهگیری انحصاری و شناسنامه اصالت کالا عرضه می کند. با استفاده از این برچسب و کد می توانید در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید.

ورق ام دی اف ۳ میل برند برین چوب در پالتهای ۲۰۰ و ۲۵۰ عددی بسته بندی می شود. قیمت فروش این محصولات بسته به حجم سفارش و نوع مغزی به کار رفته متفاوت خواهد بود. برین چوب برای خرید های عمده همکاران تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. در تولید ام دی اف ۳ میل برین چوب از انواع مغز خام پویا، رهاسان، واناچای و غیره استفاده می شود. برای خرید عمده ورق ام دی اف ۳ میل می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. لیست قیمت محصولات و اطلاعات دیگر از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا