صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

صفحه کابینت ضد آب PVC

صفحه کابینت ضد آب پی وی سی با روکش با کیفیت در انواع طرح و رنگ تولید و عرضه می شود. خرید مستقیم و عمده از کارخانه با قیمت مناسب امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

مدل های مختلفی از صفحه کابینت در بازار کشور به فروش می رسد. هر کدام از این صفحات با متریال متفاوتی تولید می شوند. قیمت این محصولات بسته به متریال به کار رفته با یکدیگر تفاوت دارند. صفحات سنگ و چوب طبیعی قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه ها دارند. انواع صفحه کابینت ضد آب پی وی سی جایگزین ارزان قیمت و با کیفیتی برای این محصولات هستند. یکی از مدل های صفحه کابینت ضد آب موجود در بازار صفحات تولید شده با روکش اچ پی ال هستند. این محصولات با دو نوع مغز خام پلی وود و ام دی اف ساخته می شوند. صفحه کابینت تولید شده با مغز پلی وود علاوه بر روکش ضد آب، دارای مغز خام پی وی سی نیز هستند.

تنوع طرح و ابعاد صفحه ضد آب

صفحات تولید شده با روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف یا پلی وود را می توان در انواع سایز های مختلف تولید کرد. ابعاد استاندارد این محصولات به صورت زیر است:

ابعاد سفارشی صفحه کابینت برین چوب
ابعاد استاندارد صفحه کابینت برین چوب

تنوع طرح و رنگ صفحات نیز بسیار بالاست. روکش های اچ پی ال دارای انواع طرح و رنگ مختلف و متفاوت است. انواع مدل های طرح سنگ، طرح کورین، طرح چوب، گلکسی، شنی، ساده و فانتزی از نمونه طرح های موجود در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت برین چوب است. کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ضد آب pvc در کشور می باشد. این کارخانه محصولات خود را در خطوط مجهز به تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می کند.

خرید صفحه کابینت

برای خرید عمده و مستقیم انواع صفحه کابینت ام دی اف می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. راهنمایی های بیشتر در خصوص لیست قیمت محصولات بر اساس جنس و ابعاد، زمان بندی ارسال و غیره از طریق مشاوران فروش این بخش صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا