ام دی اف 3 میل

کارخانه تولید ۳ میل پرینتی

کارخانه 3 میل پرینتی

کارخانه تولید ۳ میل پرینتی در اردبیل راه اندازی شد. ام دی اف تولیدات این برند از نظر کیفیت و قیمت فروش مناسب از برترینهای کشور است.

نوشته های مشابه

ورقهای سه میل نوعی از ام دی اف با ضخامت پایین هستند. این صفحات برای تکمیل کار کابینت سازی، ساخت انواع سازه تزئیینی و حکاکی و برش با لیزر مورد استفاده میباشند. جدیدترین نوع ساخته شده از ۳ میل ها، نوع پرینتی است. همانطور که از نام سه میل های پرینتی مشخص است این محصولات از پرینت کردن رنگ بر روی ورق خام تولید می شود. رنگ به کار رفته در ساخت این ورقها از نوع مخصوصی بوده و دارای مقاومت و ماندگاری بالایی است. در کارخانه های ایرانی معمولا از انواع مغز خام خارجی برای ساخت ۳ میل پرینتی استفاده میشود.

تولید ۳ میل پرینتی در اردبیل

کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده ورق ام دی اف با ضخامت ۳ میلیمتر در کشور میباشد. این مرکز نوع پرینتی این ورقها را با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید میکند. به دلیل استفاده از ورقهای خام بسیار باکیفیت و رنگ روکش مرغوب، تولیدات برند برین چوب از بالاترین درجه کیفی برخوردار هستند. محصولات برخی از تولیدکنندگان ایرانی به دلیل به کارگیری متریال بی کیفیت پس از گذشت به رنگ زرد در می آید. این مورد در ۳ میل پرینت شده کارخانه برین چوب به هیچ وجه ایجاد نمیشود. علت آن نیز همانطور که گفته شد به کارگیری مرغوبترین نوع رنگ روکش و ام دی اف خام است.

شناسنامه اصالت کالا و کد رهگیری ۳ میل پرینتی برین چوب به خریداران کمک خواهد کرد تا در صورت بروز نارضایتی محصول خریداری شده را مرجوع کنند. قیمت مناسب این محصولات نیز نکته مثبت دیگری است که میتوان به آن اشاره کرد. انواع ورق ۳mm این کارخانه با مناسب ترین قیمت و شرایط ویژه به مشتریان گرامی عرضه میشود. جهت خرید عمده و یا اطلاع از قیمت و شرایط معاملات میتوانید با شماره تماس های اعلام شده در این بخش تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا