صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی

آخرین قیمت صفحه کابینت ام دی اف 5 سانتی

قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی با طول و عرض استاندارد و سفارشی به صورت عمده اعلام شد. فروش به صورت مستقیم صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با انواع ابعاد سفارشی و استاندارد تولید می شود. سایز های سفارشی به ضخامت های ۶ سانتی و بیشتر و طول ۳۶۶ تا ۴۰۹، عرض ۶۵ تا ۱۲۰ سانتیمتری که بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان تولید میگردد گفته می شود. ضخامت های ۳ و ۵ سانتی طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ نیز به صورت استاندارد در ایران تولید و استفاده می شوند. ابعاد استاندارد بر اساس اندازه های تعیین و تایید شده تولید دکوراسیون و کابینت های آشپزخانه در ایران ساخته می شوند. صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی یکی از پر استفاده ترین ابعاد صفحات استاندارد در کشور است.

قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی بر اساس نوع مغزی خام، نوع لبه (دو لب گرد و یا یک لب گرد بودن)، طول و عرض و غیره تعیین می شود. در بین تمامی این موارد مغز ام دی اف به کار رفته بیشترین نقش را در تعیین قیمت صفحه کابینت دارد. مغز ام دی اف خام خارجی با نرخ بالاتری نسبت به نمونه های ایرانی به فروش می رسند. در بین صفحه کابینت های تولید شده با مغز ایرانی نیز صفحات با مغز خام آرین سینا با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

خرید عمده صفحه کابینت ام دی اف

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با ابعاد سفارشی و استاندارد به صورت عمده و مستقیم با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی، شرایط عرضه عمده، لیست قیمت به روز محصولات، زمان بندی ارسال بار، شرایط و تیراژ تولید با ابعاد سفارشی و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات پاسخگویی بخش مشاوره همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا