صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت طرح کورین

خرید صفحه کابینت جدید طرح کورین

خرید صفحه کابینت طرح کورین به صورت عمده و با قیمت مناسب از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش کارخانه امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در انواع طرح و رنگ متنوع ساخته می شود. یکی از جدیدترین و پرفروش ترین صفحات ام دی اف در بازار صفحات با طرح سنگ می باشند. صفحات سنگ مانند کورین معمولا قیمت فروش بسیار بالایی دارند. به همین دلیل از انواع صفحه کابینت با رح مشابه کورین از جنس ام دی اف استفاده می شود. قیمت خرید مناسب تنها ویژگی این محصولات نیست. بلکه در کنار این ویژگی، برخوداری از کیفیت بسیار بالا، روکش ضد آب، طراحی متنوع و زیبا، نوع برند در ایران و غیره از نکات مثبتی است که درباره این صفحات وجود دارد.

مشابه ترین رنگ در بین صفحات کابینت طرح کورین رنگ سامانیولی است. این طرح در رنگ روشن و تناژ رنگی کرمی تولید می شود. دو روکش مات و براق این محصولات عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید از طریق تماس با بخش فروش اقدام نمایید.

صفحه کابینت طرح کورین سامانیولی

البته رنگ های دیگری به غیر این محصول نیز وجود دارد که با نام طرح مشابه کورین شناخته می شود. این طرح ها شامل صفحات طرح کرم آلمان، کرم کالباسی، کرم شنی، سفید شنی و غیره می باشند. طرح های پایین نمونه هایی با تناژ رنگی روشن میباشند. در سمپل رنگ بندی ۲۰۲۱ صفحه کابینت انواع محصولات با رنگ تیره نیز وجود دارد.

صفحه کابینت طرح کورین سفید شنی
صفحه کابینت طرح کورین کرم شنی
صفحه کابینت طرح کورین کرم کالباسی
صفحه کابینت طرح کورین کرم آلمانی
صفحه کابینت طرح کورین سنگ کرم
صفحه کابینت طرح کورین سیروس

خرید صفحه کابینت کورین

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با طرح کورین می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بحش اطلاعات لازم را درباره شرایط خرید محصولات در اختیار شما قرار خواهند داد. اطلاعاتی از قبلی دریافت لیست قیمت جدید، دریافت کاتالوگ رنگ بندی ۲۰۲۱ محصولات، اطلاع از زمان بندی ارسال بار و غیره از این طریق امکان پذیر است. سفارشات شما پس از ثبت با قیمت مناسب در این مرکز با متریال درجه یک تولید و در سریع ترین زمان به سراسر کشور ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که ساعات کاری بخش فروش مجموعه همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا