صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت خام ام دی اف

کارخانه تولید صفحه کابینت خام ام دی اف

کارخانه صفحه کابینت خام ام دی اف برین چوب بزرگترین کارخانه تولید صفحه کابینت با ام دی اف خام و روکش اچ پی ال در کشور میباشد.

نوشته های مشابه

متریال بسیاری وجود دارد که از آن ها تایلهایی به عنوان صفحه روی کابینت تولید می شود. چوبهای طبیعی، ترکیبات مختلف پلاستیک، ترکیبات ضد آب پی وی سی، سنگهای طبیعی و نیمه طبیعی و غیره از انواع مختلف این مواد هستند. صفحه کابینت تولید شده با مغز خام ام دی اف بیشترین میزان تولید و خرید و فروش را در ایران دارند. این محصولات با استفاده از ام دی اف خام و روکش اچ پی ال مخصوص ساخته می شوند. ویژگیهایی مانند مقاومت در برابر ضربه، خط و خش، نفوذ رطوبت و حرارت بالا و همچنین تحمل وزن بالا از دلایل محبوبیت این کالا در بازار معاملات است.

کارخانه های متعددی در کشور انواع مختلف صفحات خام ام دی اف را به تولید می رسانند. ساخت این محصولات توسط کارخانه های ایرانی معمولاً با استفاده از متریال ایرانی صورت می گیرد. استفاده از مواد اولیه ایرانی مانند ام دی اف خام روکش اچ پی ال باعث پایین آمدن قیمت این محصولات می شود. در سالهای اخیر عرضه کنندگان مواد اولیه این محصولات در داخل کشور نمونه های بسیار باکیفیتی را تولید میکنند. به همین دلیل استفاده از متریال ایرانی برای تولید صفحه کابینت ام دی اف از نظر کیفی و قیمت بسیار به صرفه میباشد.

تولید صفحه کابینت ام دی اف در اردبیل

کارخانه برین چوب اردبیل بزرگترین تولید کننده انواع صفحات چوب مصنوعی مانند صفحه کابینت خام ام دی اف در شمالغرب ایران است. محصولات عرضه شده توسط این مجموعه از نظر کیفی در کشور کم نظیر میباشند. تمام ورقهای خام به کار رفته در صفحه کابینت ها از برندهای درجه یک ایرانی و خارجی است. نکته مثبت دیگری که درباره محصولات کارخانه برین چوب اردبیل وجود دارد فروش به قیمت بسیار مناسب است. تنوع طرح و رنگ و امکان ساخت در انواع ابعاد استاندارد و سفارشی نیز از دیگر مزایای این محصولات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اعطای نمایندگی کارخانه و خرید به صورت عمده می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا