صفحه کابینت

مشخصات صفحه کابینت خوب

مشخصات فنی صفحه کابینت خوب

مشخصات صفحه کابینت شامل چند فاکتور مختلف می باشد. کیفیت بالا، تنوع طرح و سایز، قیمت مناسب و غیره از جمله این مشخصات است.

نوشته های مشابه

کابینت ها در حال حاضر بخشهای اصلی اشپزخانه محسوب می شوند. متریال به کار رفته در ساخت این بخش از آشپزخانه کیفیت و زیبایی کابینت را تعیین می کند. صفحه روی کابینت به عنوان میزکار به کار می رود و یکی از اصلی ترین بخشها است. مشخصات صفحه کابینت خوب شامل چندین گزینه مختلف است. این گزینه ها اعم از مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، تنوع رنگ، تنوع سایز و ابعاد و مواردی از این دست می باشد. یکی از بهترین صفحات کابینت موجود در بازار صفحات مغز ام دی اف و روکش اچ پی است. این صفحات تمامی ویژگی ها و مشخصات صفحه کابینت خوب را دارند.

مشخصات صفحه کابینت خوب

کیفیت و مقاومت: صفحه کابینت ام دی اف از دو بخش اصلی روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف خام تولید می شود. هر کدام از این متریال ویژگی های مثبتی به محصول نهایی اضافه می کنند. با استفاده از مغز MDF خام تحمل وزن این محصولات در عین سبک بودن آن ها بالا میرود. روکش اچ پی ال نیز دارای ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر حرارت و رطوبت است.

تنوع رنگ: صفحه کابینت MDF دارای تنوع طرح و رنگ بالایی است. انواع صفحات با طرح سنگ، کورین، چوب، ساده و غیره در سمپل رنگ بندی این محصولات وجود دارد. هر کدام از این طرح ها با دو نوع روکش مات و براق (برجسته برای برخی از طرح ها) تولید می شود. گزینه تنوع رنگ به مشتری این امکان را می دهد که آزادانه و طبق نیار و سلیقه و سبک طراحی آشپزخانه خود دست به انتخاب بزند. (دانلود فایل پی دی اف رنگ بندی صفحات با کلیک بر روی تصویر سمپل)

رنگ بندی صفحه کابینت

تنوع سایز و ابعاد: صفحه کابینت ام دی اف در انواع ضخامت ۳، ۵ و ۷ سانتی تولید میشوند. عرض این محصولات از ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر بوده و طول آن ها از ۳۶۶ تا ۴۱۰ متغیر است. بنابر ابعاد کابینت اشپزخانه و طبق نیاز و سلیقه میتوانید از بین هر کدام از ابعاد استاندارد و یا سایز های سفارشی صفحات گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به کار ببرید.

ابعاد صفحه کابینت

قیمت مناسب: داشتن قیمت مناسب در کنار تمامی این مشخصات مثبت باعث می شود که صفحه کابینت به انتخاب خوب و مناسبی برای خریداران تبدیل شود. قیمت عرضه این محصولات در مقایسه با سایر نمونه های موجود و همچنین در مقایسه با مشخصات کاربردی خود محصولات بسیار مناسب است.

صفحه کابینت مناسب

خرید صفحه کابینت

برای خرید این صفحات به قیمت کارخانه و به صورت مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز شما را در خصوص قیمت خرید عمده صفحات MDF، زمان بندی ارسال بار پس از ثبت سفارش، تخفیف های ویژه فصل و غیره در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا