ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل خام تروپان

ورق ام دی اف 3 میل خام تروپان

ام دی اف ۳ میل خام تروپان با استفاده از مغز وارداتی ترکیه تولید می شود. ۳ میل با خام تروپان دارای کیفیت بسیار بالایی است.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل از پر استفاده ترین ابعاد ورقهای MDF در ایران میباشند. نوع پرینتی این محصولات نوع جدیدتری نسبت به مدلهای کاغذی و ملامینه هستند. این محصولات با استفاده از ورق خام ۳ میل و پرینت روکش رنگ مخصوص تولید میشوند. ام دی اف های خامی که برای تولید این محصولات استفاده می شوند دارای تنوع بالایی هستند. برندهای مختلف ایرانی و خارجی این محصولات در بازار موجود است. هر کدام از این برند ها ورقها خام را با درجه کیفی متفاوتی عرضه می کنند. در سالهای قبل ورقهای وارداتی از کشور ترکیه خریداران زیادی در کشور داشت. با تولید نمونه های ایرانی مرغوب واردات این محصولات کمتر شد. اما به دلیل کیفیت بالای این محصولات همچنان برخی از برندها مانند تروپان در کشور خرید و فروش می شود.

این محصولات به دلیل وارداتی بودن معمولا با قیمت بالاتری از نمونه های ایرانی به فروش می رسند. اما به دلیل تاثیر مستقیمی که درجه کیفی ورق خام بر روی تولید نهایی دارد، تولیدکنندگان مایل به استفاده از متریال با کیفیت هستند. ورق خام برند تروپان نیز از نمونه های باکیفیت استفاده شده در تولیدات داخلی می باشد. واردات این ام دی اف ۳ میل تروپان از کشور ترکیه صورت می گیرد. به دلیل محدودیت هایی در که واردات متریال صنعت چوب به خصوص چوبهای مصنوعی اعمال شده است در حال حاضر خرید و فروش و استفاده از این برند در تولیدات به حداقل رسیده است. اما نمونه های ایرانی و خارجی بسیاری با درجه کیفی متفاوت و محدوده قیمت گوناگون در بازار موجود است

عرضه ام دی اف ۳ میل

شرکت برین چوب انواع ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی را با بالاترین کیفیت تولید می کند. این مرکز برای تولید محصولات خود از انواع ورق خام تروپان، ام دی اف سوماترا، ۳ میل واناچای و انواع مغز خام ایرانی استفاده می کند. هر کدام از این محصولات با قیمت های متفاوت و کیفیت بسیار بالا به مشتریان عرضه می شوند. برای اطلاع از نرخ فروش دقیق و یا ثبت سفارش خود می توانید با شماره های اعلام شده در تماس باشید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا