ام دی اف 3 میل

تولید کننده ام دی اف ۳ میل

تولید کننده ام دی اف 3 میل پرینتی

تولید کننده ام دی اف ۳ میل و بزرگترین عرضه کننده ورق ام دی اف ۳ میل در کشور شرکت برین چوب اردبیل می باشد.

نوشته های مشابه

تولید و عرضه انواع مختلف ورقهای ام دی اف ۳ میل در سالهای اخیر در کشور از صفر تا صد صورت میگیرد. این محصولات یکی از سایزهای پرکاربرد ام دی اف میباشد. استفاده از ورق ام دی اف با ضخامت ۳ میلیمتر بسیار زیاد است. این محصولات به راحتی برش خورده و مونتاژ میشوند. همچنین برش و حکاکی لیزری روی این ورق ها به اسانی صورت می گیرد. تولید کننده های ام دی اف ۳ میل در ایران چندین نوع از این محصولات را به بازار عرضه می کنند. اما بیشترین میزان تولید و مصرف صفحات ۳ میل در ایران مربوط به ام دی اف پرینتی است. این محصولات از پرینت کردن لایه رنگ مخصوص بر روی مغز خام ساخته می شود.

معمولاً تولید این ورقها در نوع پرینتی در رنگ سفید انجام می شود. این رنگ را در بخشهای مختلفی و با متریال متفاوتی می توان ترکیب و استفاده کرد. تولید کننده های ایرانی مختلفی در چند سال اخیر انواع ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی را در رنگ سفید تولید میکنند. با بالا تر رفتن میزان کیفیت محصولات تولید شده توسط این کارخانه ها، صادرات این محصولات به برخی از کشورهای خارجی نیز آغاز شد. کشورهای همسایه مانند عراق از جمله خریداران این محصول از برندهای ایرانی میباشند.

کارخانه ۳ میل برین چوب

کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی در شمالغرب کشور می باشد. صادرات محصولات مختلف مانند سه میل سفید پرینتی و صفحه کابینت MDF از محصولات برند برین چوب به کشورهای همجوار همسایه صورت می گیرد. مرغوبیت مواد اولیه و کیفیت بالای تولید این محصولات از اصلی ترین دلایل موفقیت این برند در بازار داخلی و خارجی بوده است. همچنین ورق های ۳ میل برند برین چوب از قیمت فروش بسیار مناسبی برخوردار هستند. برای دریافت لیست قیمت به روز محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا