صفحه کابینت

کاتالوگ صفحه کابینت

کاتالوگ جدید صفحه کابینت

کاتالوگ صفحه کابینت جدید شامل طرح های جدید طرح سنگ و چوب است. دانلود فایل PDF کاتالوگ صفحه کابینت با لینک مستقیم.

نوشته های مشابه

تنوع رنگ بندی از مهمترین ویژگی های مثبت صفحه کابینت مغز ام دی اف است. این محصولات با استفاده از روکش اچ پی ال تولید می شوند. این روکش دو ویژگی منحصر بفرد و بسیار مهم به این محصولات اضافه می کند. تنوع رنگ و خاصیت ضد آب بودن. در عین حال که صفحه کابینت روکش اچ پی ال دارای ویژگی های بسیار کاربردی است قیمت فروش بسیار مناسبی نیز دارد. این محصولات نسب به ویژگی های مثبتی که دارند و هچنین نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار با قیمت بسیار مناسب تری به فروش می رسند.

کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت را از همین صفحه با لینک مستقیم دریافت کنید.

کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت دارای انواع صفحه کابینت با طرح های مختلف است. این مدلها شامل چندین دسته بندی طرح سنگ، طرح چوب، ساده، فانتزی و غیره است. هر کدام از این دسته بندی ها نیز دارای چندین رنگ بندی تیره و روشن با رگه های ریز و درشت است. معمولا ۳ نوع روکش مات و براق و برجسته برای این محصولات وجود دارد. به جز چند طرح خاص سایر مدلها که روکش برجسته دارند سایر نمونه ها معمولاٌ با دو روکش مات و براق تولید می شوند. ابعاد استاندارد این محصولات ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر و طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ سانتیمتر است.

دریافت کاتالوگ رنگ بندی جدید

برای دریافت فایل PDF آخرین به روزرسانی کاتالوگ ۲۰۲۱ صفحه کابینت ام دی اف از طریق لینک های دانلود این صفحه اقدام نمایید. کاتالوگ رنگ بندی شامل تمامی رنگ های جدید، به همراه کد محصولی مدل مات و براق می باشد.

برای دانلود فایل PDF کاتالوگ رنگ بندی محصولات روی آیکون زیر کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت

همچنین برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود ایرانی و خارجی می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره نحوه ثبت سفارش، زمان بندی ارسال، قیمت فروش محصولات و غیره در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات کاری بخش فروش همه روزه به غیر از ایام تعطیل ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا