صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت عرض ۶۵

تولید صفحه کابینت ام دی اف عرض 65

تولید صفحه کابینت عرض ۶۵ با به کارگیری مواد اولیه درجه یک در انواع رنگ ها و ضخامت های مختلف در برین چوب صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در مدلهای متنوع تولید می شوند. این محصولات با ابعاد سفارشی و استاندارد ساخته می شود. ابعاد استاندارد این محصولات با عرض ۶۰ سانتیمتری، طول ۴۱۰ و ضخامت ۳ و ۵ سانتی ساخته می شوند. ساخت صفحه کابینت با ابعاد سفارشی از عرض ۶۵ سانتی شروع می شود. در صورت نیاز و سفارش مشتری این محصولات از ۶۵ تا ۱۲۰ سانتیمتر تولید می شوند. این محصولات با انواع رنگ های ساده، طرح دار چوب، طرح سنگ، کتان و غیره در بازار وجود دارند. البته تولید ابعاد سفارشی معمولاً به صورت محدود انجام می شود. برای تهیه این نوع صفحات معمولاً ثبت سفارش را از طریق کارخانه های تولید کننده صفحه کابینت با ابعاد سفارشی انجام می دهند.

سفارش تولید صفحه کابینت عرض ۶۵

کارخانه برین چوب تولیدکننده صفحه کابینت با مغز ام دی اف و صفحات پلی وود می باشد. روکش به کار رفته در ساخت این صفحات از جنس اچ پی ال است. تولید این محصولات با بهترین مواد اولیه صورت می گیرد. انواع رنگ های ساده و طرح دار موجود در سمپل رنگ بندی با ابعاد سفارشی و استاندارد ساخته می شوند. ثبت سفارش تولید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی در برین چوب با مناسب ترین قیمت امکان پذیر است. کارخانه های مختلف میزان حداقلی و تیراژ مشخصی برای سفارش صفحه کابینت سایز سفارشی مانند صفحات با عرض ۶۵ سانت دارند. این کارخانه برای رفاه حال خریداران و همکاران گرامی تیراژ را به حداقل کاهش داده است.

همچنین قیمت صفحات با عرض ۶۰ و یا ۶۵ سانتیمتری بسیار مناسب می باشد. انواع صفحه کابینت یا مغز آرین سینا، لیندا، پارس و مغزهای خارجی با قیمت مناسب در این مرکز عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت فروش صفحات عرض ۶۵، زمان بندی تولید و ارسال، تیراژ حداقلی ثبت سفارش و تخفیف های ویژه فصل می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا