صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف پارس

صفحه کابینت با مغز ام دی اف پارس

صفحه کابینت ام دی اف پارس با کیفیت بالا توسط برین چوب تولید می شود. انواع صفحه کابینت ام دی اف پارس به قیمت عمده عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف به صفحاتی که از مغزMDF خام و روکش اچ پی ال تولید می شوند گفته می شود. این محصولات دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. نرخ فروش ارزان این محصولات به علت تولید با متریال ارزان قیمت تر نسبت به سایر صفحات مانند چوب و سنگ طبیعی است. این محصولات دارای چندین ویژگی مثبت و کاربردی دیگر نیز هستند. برای مثال صفحات کابینت را می توان در انواع رنگ و طرح های زیبا تولید کرد. روکش به کار رفته در این محصولات ضد آب و حرارت است. امکان تحمل وزن بالا، ضربه و غیره نیز از دیگر ویژگی های مثبت این صفحات می باشد.

صفحه کابینت مغز پارس

صفحه کابینت های تولید شده با مغز ایرانی دارای قیمت مناسب ترین هستند. یکی از صفحات مغز ایرانی که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد، صفحه تولید شده با مغز پارس است. ام دی اف خام پارس از ورق های ایرانی با کیفیت بالا می باشد. سطح صاف بدون تابیدگی، مقاومت بالا، استفاده از متریال مرغوب در تولید و غیره سبب شده است تا ام دی اف پارس یکی از نمونه های با کیفیت ایرانی باشد. تولید صفحه کابینت با این مغز مرغوب نیز سبب ایجاد خروجی با کیفیت و مقاومت بالا می شود.

خرید صفحه کابینت ام دی اف پارس

برای خرید انواع صفحه کابینت MDF پارس می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با مغز ایرانی و خارجی می باشد. انواع صفحات با ام دی اف پارس، آرین سینا، لیندا، پنل پلاس و غیره توسط این کارخانه تولید و عرضه می شود. کارشناسان بخش فروش مجموعه اطلاعات مورد نیاز از جمله لیست قیمت و شرایط تخفیفات سفارش عمده و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان و طبق زمان بندی اعلام شده به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا