صفحه کابینت

صفحه کابینت ارزان

صفحه کابینت ارزان باکیفیت

صفحه کابینت ارزان با کیفیت بالا صفحه کابینت MDF است. روکش این محصولات از جنس HPL می باشد. علاوه بر کیفیت بالا این محصولات قیمت ارزان دارند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها یکی از متریال مهم در ساخت دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه می باشند. این بخش از آشپزخانه ممکن است به صورت مداوم در تماس با اجسام تیز، مواد غذایی، مواد شیمیایی، رطوبت و غیره باشند. بنابر این مواد به کار رفته در این بخش باید بسیار مقاوم باشد. همچنین نوع به کار رفته دارای تنوع طرح و رنگ باشد تا بتوان آن را با سایر بخش های آشپزخانه و کابینت تطابق رنگی داد. علاوه بر مقاومت قیمت آن نیز باید مناسب و ارزان باشد. زیرا معمولا خریداران مایل هستند این محصولات را با ویژگی های مثبت و قیمت معقول و ارزان خریداری کنند. با توجه به تنوع جنس های موجود در بازار صفحه کابینت، نوعی از این محصولات محبوب تر خواهند بود که با قیمت مناسب تری به فروش برسند.

ارزان ترین صفحه کابینت بازار

بیشترین میزان و آمار استفاده از صفحه کابینت در بازار ایران مربوط به صفحه کابینت مغز ام دی اف با روکش اچ پی ال می باشد. قیمت ارزان تنها ویژگی مثبت این محصولات نیست. محبوبیت بالای این مصحولات در بازار ایران بخاطر داشتن چندین ویژگی بسیار مهم و کاربردی است. قیمت ارزان، تنوع طرح و رنگ، سایز بندی استاندارد و متنوع و ویژگی هایی از این قبیل این محصولات به پر فروش ترین صفحه کابینت بازار تبدیل کرده است.

برند برین چوب یکی از معروف ترین برند های صفحه کابینت در کشور می باشد. تولیدات این برند علاوه بر فروش در داخل کشور به چندین کشور همسایه نیز صادر می شود. قیمت ارزان این محصولات در کنار کیفیت بالا و تنوع طرح و سایز، آن را به یکی از نمونه های مناسب برای فروش در کشور و صادرات کرده است. خرید این محصولات به صورت عمده، اطلاع از زمان بندی تحویل، دریافت کاتالوگ رنگ بندی و اطلاعاتی از این دست را می توانید از طریق تماس با شماره های اعلام شده در سایت دریافت نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا