ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل مغز تایلندی

ورق ام دی اف 3 میل مغز تایلندی

ام دی اف ۳ میل مغز تایلندی با انواع برندها مانند واناچای در ایران بسیار پرمصرف میباشد. کیفیت بالای ۳ میل خام تایلندی اصلی ترین ویژگی آن است.

نوشته های مشابه

مهمترین عامل تعیین کننده قیمت ام دی اف ۳ میل پرینتی و روکش دار مغز خام به کار رفته در تولید آن ها میباشد. نمونه های وارداتی و برخی ورقهای داخلی باکیفیت بالا معمولا با قیمت بسیار بالاتری به فروش می رسند. علاوه بر تاثیر مستقیم بر قیمت فروش، ام دی اف خام به کار رفته در کیفیت نهایی محصولات نیز موثر است. این تاثیر به خصوص در نوع پرینتی این محصولات بسیار بیشتر است. به همین علت معمولا خریداران مایل به تهیه محصولات تولید شده با مغزی خام با کیفیت مانند ام دی اف خام تایلندی  و غیره هستند.

معروف ترین ورق خام تایلندی مورد استفاده در ایران ام دی اف واناچای است. این محصولات از چندین سال گذشته به کشور وارد و در تولید انواع MDF از جمله ورق با ضخامت ۳ میل به کار می رود. کیفیت بالای مغزی خام تایلندی روکش پذیری بالایی که دارند آنها را به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در تولید انواع ورق پرینتی می سازد. البته در سالهای اخیر کارخانه های ایرانی نیز نمونه های مرغوبی را مانند ام دی اف برند پویا به بازار عرضه کرده اند. این محصولات از نظر کیفیت از ۳ میل مغز تایلندی نیز پیشی گرفته است. اما همچنان آمار تقاضا در بازار از هر دو نوع این محصولات بالا می باشد.

۳ میل مغز تایلندی برین چوب

کارخانه برین چوب بزرگ ترین تولیدکننده ام دی اف پرینتی در شمالغرب کشور می باشد. این مرکز محصولات خود را با استفاده از باکیفیت ترین ورق خام و رنگ روکش و در خطوط تولید تمام اتوماتیک و بسیار پیشرفته به تولید می رساند. برای خرید انواع ورق ام دی اف ۳ میل مغز تایلندی می توانید با مشاوران بخش فروش برین چوب تماس بگیرید. لیست قیمت انواع ورق تایلندی از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا