صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب اچ پی ال

صفحه کابینت ضد آب اچ پی ال جدید

صفحه کابینت ضد آب اچ پی ال از با کیفیت ترین صفحات موجود در بازار است. این محصولات دارای تنوع رنگی بالا و قیمت فروش مناسب هستند.

نوشته های مشابه

صفحه رویی کابینت به عنوان میز کار در آشپزخانه کاربرد دارد. این بخش باید دارای چندین ویژگی مهم باشد. یکی از کاربردی ترین ویژگی های لازم ضد اب بودن این بخش است. صفحه کابینت ممکن است به صورت مداوم با انواع شوینده، مواد غذایی در تماس بوده و در معرض رطوبت و حرارت قرار بگیرد. کیفیت بالا و مقاومت از مهمترین ویژگی های مورد نیازیست که متریال صفحه کابینت باید داشته باشد. روکش های اچ پی ال در ایران برای روکش کردن انواع درب های ضد سرقت، پارکت های اچ دی اف و غیره استفاده می شود. یکی دیگر از کاربرد های این رویه ها تولید صفحه کابینت ضد آب است. نوع خاصی از روکش اچ پی ال با ضخامت ویژه را در ایران برای روکش کردن ورق های ام دی اف و پلی وود و تولید صفحه کابینت استفاده می شود.

صفحات تولید شده با این متریال پر فروش ترین نوع صفحه کابینت در ایران هستند. مقاومت بالا، تنوع رنگ بندی، امکان تولید در سایز های مختلف، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت از مهمترین ویژگی های این صفحات هستند. نکته دیگری که باعث محبوبیت این صفحات شده است قیمت بسیار مناسب در کنار این ویژگی ها می باشد. این محصولات نسبت به سایر جنسهای موجود در بازار و نسبت به ویژگی های کاربردی که دارند به قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند.

خرید صفحه کابینت ضد اب اچ پی ال

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت اچ پی ال با مغز ام دی اف و پلی وود می باشد. تولیدات این مجموعه با استفاده از متریال درجه ۱ و در خطوط تولید به روز ساخته می شوند. از انواع ام دی اف های درجه ۱ ایرانی مانند ورق آرین سینا و روکش اچ پی ال وایا برای تولید این محصولات استفاده می شود. برین چوب محصولات خود را به صورت عمده به مناسب ترین قیمت و به صورت مستقیم عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارشات می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا