ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل خام رهاسان

ام دی اف 3 میل خام رهاسان ایرانی

ام دی اف ۳ میل خام رهاسان از ۳ میل های بسیار باکیفیت و جزو تولیدات برتر ایرانی محسوب می شوند. این محصولات دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.

نوشته های مشابه

ورقهای ام دی اف ۳ میل یکی از ابعاد پرمصرف ورق های ام دی اف در ایران هستند. از این محصولات برای تکمیل و سبک تر کردن تولیداتی مانند یونیت های کابینت و کمد و غیره استفاده میشود. در باکس های تزئینی و تولیدات چوبی که نیاز به برش و حکاکی لیزری دارند نیز ورق های ۳mm کاربرد دارند. این محصولات به لحاظ نوع مغزی و رنگ و طرح دارای تنوع بالایی هستند. هر مدل از ین محصولات ممکن است با قیمت متفاوتی به فروش برسد. معمولاً ۳ میل هایی که با استفاده از مغز خام ایرانی ساخته میشوند با قیمت مناسب تری به فروش می رسند. استفاده از خام برند های ایرانی با توجه به درجه کیفی رو به رشد این محصولات و همچنین قیمت فروش مناسب تر بسیار به صرفه مباشد.

۳ میل خام رهاسان

یکی از کارخانه های ایرانی که در زمینه ساخت و عرضه انواع ورق ۳ میل خام فعالیت دارد شرکت رهاسان است. تولیدات شرکت رهاسان جزو محصولات مرغوب و با کیفیت بازار محسوب می شود. ورقهای ام دی اف ۳ میل رهاسان توسط کارخانه های روکش زنی بسیاری به صورت رنگی و سفید روکش زنی شده و به بازار عرضه می شوند. قیمت فروش بسیار مناسب نسبت به کیفیت خود محصول و همچنین در مقایسه با سایر نمونه های تولید داخل و وارداتی از نکات مثبت ام دی اف برند رهاسان می باشد.

۳ میل پرینتی خام رهاسان

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی با مغز ایرانی و خارجی میباشد. این مجموعه بر اساس نیاز و سفارش مشتریان از MDF خام داخلی و یا وارداتی با کیفیت و مرغوب برای تولید محصولات خود استفاده می کند. ام دی اف ۳ میل پرینتی مغز رهاسان یکی از تولیدات بسیار باکیفیت و به صرفه برند برین چوب است. عرضه این محصولات به صورت پالتی و عمده صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات درباره شرایط معاملات واطلاع از قیمت فروش محصولات می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا