ام دی اف 3 میل

ابعاد ورق ۳ میل پرینتی

ابعاد 3 میل پرینتی

ابعاد ورق ۳ میل پرینتی به صورت استاندارد ۱۸۳ × ۲۴۴ است. بیشتر کارخانه های ایرانی ام دی اف ۳ میل را در این ابعاد تولید می کنند.

نوشته های مشابه

ورق های ۳mm پرینتی را به روش چاپ لایه رنگ روکش بر روی ام دی اف خام تولید میکنند. این محصولات در رنگ های ساده و بدون رگه به ساخته میشوند. آمار بیشترین استفاده از نوع پرینت شده این ورق ها مربوط به رنگ سفید است. ابعاد ورق ۳ میل پرینتی  به صورت استاندارد در کشور ۲۴۴ × ۱۸۳ میباشد. ابعاد استاندارد انواع ۳ میل مانند نوع پرینتی آن ها به علت میزان مصرف این صفحات است. نیاز به عرضه این محصول در سایز های بزرگتر در بازار احساس نمی شود. با تولید در سایزهای کوچکتر نیز ممکن است ضایعات یا به اصطلاح پرتی در هنگام برش ورق ها زیاد شود.

تولید ۳ میل در ابعاد سفارشی

با وجود اینکه بخش اعظمی از مصرف بازار در زمینه ۳ میل پرینتی مربوط به ابعاد استاندارد می باشد اما گاهاً خریداران نیاز به تهیه صفحات با ابعاد سفارشی دارند. برخی از کارخانه های ایرانی انواع مختلفی از ورق ۳mm پرینتی را با اندازه های مختلف سفارشی به تولید میرسانند. در این محصولات نیز معمولاً عرض صفحه ۱۸۳ بوده و بخش متغیر در واقع طول ورق است. معمولا برای ثبت چنین خریداتی شرط میزان تیراژ از سمت تولیدکننده مطرح است. به این صورت که خریدار باید حداقل تیراژ معین شده توسط کارخانه را برای سفارش انتخاب کند.

کارخانه تولید ۳ میل پرینتی

برین چوب مرکز ساخت انواع سه میل پرینتی سفید و رنگی در کشور می باشد. این مرکز علاوه بر ساخت این محصولات در اندازه استاندارد جهت کسب رضایت مشتریان امکان ساخت در اندازه سفارشی را نیز به برنامه ساخت خود افزوده است. قیمت فروش ام دی اف برین چوب نسبت به میزان کیفیت و همچنین نرخ فروش نمونه های دیگر موجود در بازار بسیار مناسب است. برای اطلاع از شرایط خرید با ابعاد سفارشی و قیمت محصولات با مشاوران فروش برین چوب تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا