صفحه کابینت

ابعاد استاندارد صفحه کابینت ام دی اف

ابعاد استاندارد صفحه کابینت ام دی اف در کشور

ابعاد استاندارد صفحه کابینت ام دی اف عرض ۶۰ و طول ۴۱۰ سانتیمتر است. ابعاد استاندارد دیگر نیز مفصلاً در این بخش شرح داده شده است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ساخته شده با مغز ام دی اف را می توان در ابعاد متفاوتی تولید کرد. همین تنوع ابعاد یکی از بزرگترین مزایای این نوع صفحات میباشد. صفحات مغز ام دی را می توان به دو صورت با ابعاد سفارشی و اندازه استاندارد به تولید رساند. در حال حاضر کارخانه های مختلف ایرانی انواع مختلف این محصولات را با اندازه های گوناگون به بازار عرضه می کنند. قیمت هر کدام از سایزهای این محصولات با یکدیگر تفاوت دارد. ضخامت استاندارد صفحات ایرانی ۳ و ۵ سانتیمتر است. کارخانه ها گاها صفحاتی با ضخامت ۶ و ۷ سانت را نیز برای مشتریان آماده میکنند.

طول صفحه کابینت با مغز ام دی اف به طور استاندارد ۴ متر و ۱۰ سانتیمتر است. اندازه معمول بعدی با طول ۳ متر و ۶۰ سانتیمتر میباشد. عرض این محصولات نیز معمولاً ۶۰ سانتیمتر است. تولید با عرض سفارشی نیز ممکن است تا ۹۰ سانتیمتر صورت بگیرد. البته تولید اختصاصی با ابعاد ویژه بستگی به کارخانه عرضه کننده دارد. گاها تولیدی ها برای ساخت این نوع صفحات تیراژ مشخصی را اعلام می کنند. اما ابعاد استانداردی که گفته شد به طور معمول توسط کارخانه های ایرانی ساخته شده و به بازار عرضه میشود.

ابعاد استاندارد صفحه برین چوب

ابعاد استاندارد صفحه کابینت های برند برین چوب نیز مانند سایر محصولات بازارطول ۴۱۰ و عرض ۶۰ سانت است. این محصولات با دو صخامت ۳ و ۵ سانتیمتری عرضه میشوند. برین چوب امکان تولید محصولات خود را با طرح های مختلف، در ابعاد ویژه برای مشتریان فراهم کرده است. قیمت صفحه کابینت سفارشی به صورت توافقی و بر اساس تعداد و سایز مورد نظر مشتری میباشد. برای اطلاع از شرایط فروش این محصولات و اطلاع از قیمت دقیق هر سایز از صفحه کابینت ام دی اف می توانید با شماره های بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا